2nMBQRMJjHI

https://
https://
https://
https://

Кардинальні зміни в вихованні дітей почались після Революції Гідності та агресії Росії. Адміністрація табору розробила спеціальну програму заходів по військовому та національно-патріотичному вихованню дітей.

Ще в квітні 2014 року на території табору споруджений пам’ятний знак загиблим Героям Небесної Сотні. Кожного літнього місяця в 18-20 числах проводяться дитячи постановки, перегляд фільмів, поминальна хода та запалювання свічок біля хреста загиблих Героїв, цей захід можливо якнайкраще сприяє вихованню громадянина-патріота, та сприяє збереженню і зміцненню української нації.

Ми першими серед таборів з червня 2014р. почали допомагати бійцям на фронті, ця допомога, листи від дітей тривають вже третій рік поспіль кожної зміни. Бійці дякують, обов’язково фотографуються з отриманими листами, кожної зміни бійці та волонтери приїжджають до дітей з подарунками з фронту та словами подяки, це важливий зв’язок справжніх захисників вітчизни з дітьми та навпаки.

Починаючи з літа 2014 року в таборі поступово почалась декомунізація, перейменування радянських назв (вожатий – виховник, отряд – загін або рій тощо.) впроваджується спілкування в таборі виключно українською мовою, через спілкування рідною мовою діти табору долучаються  до національної історії, до різних масивів національної культури, до глибинної сутності народного життя.

Дитина має можливість спілкуватись тією мовою яка для неї зручніша, але педагогічний склад спілкується виключно українською, та заохочує дитину власним прикладом, показуючи насамперед, що українська модна, яскрава, солов’їна.

В нашому таборі Ви не почуєте московської попси чи московськомовних виконавців, але справжніми друзями табору вже стали Сергій Василюк (гурт «Тінь Сонця») та Вадим Красноокий (гурт «Мед Хеадс») які кожного літа виступають перед дітьми.

В кінці кожної зміни діти всім табором при смолоскипах голосно читають (дитячу версію) Молитву Українського Націоналіста та Декалог Українського Націоналіста, таким чином ознайомлюються зі здоровим українським націоналізмом.

 Кожен загін має свого національного героя історію та портрет якого представлено в назві загонів, ройових куточках та загонових виставах (Святослав Хоробрий, Симон Петлюра, Степан Бандера, Євген Коновалець, Отаман Зелений, Січові Стрільці тощо).

Проводяться майстер-класи з народного українського строю, історія та практичні заняття, виготовлюють обереги та ляльки-мотанки.

   На засіданні педагогічної ради навесні 2015 року було прийнято та затверджено Проект програми національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді на базі оздоровчого табору «Лідер», яка пройшла апробацію протягом літніх та осінньої змін 2015 та зимової і весняної змін 2016 років.

Так традиційні для таборів «Олімпійські ігри» та «День Нептуна» в нашому таборі отримали назви «Трипільські ігри» та «Перунов день» де головні персонажі та зміст позбавились древньогрецької міфології, натомість отримали слов’янськи образи Київської Русі.

     В березні 2015 року ми побудували смугу перешкод за стандартами країн НАТО, на якій діти проходять тренування та загально табірні змагання. Закуплені та зроблені учбові макети зброї, військового та туристичного спорядження та інженерних боєприпасів. Кожного дня діти тренуються в заняттях по стрільбі в стаціонарному тирі. Також проводяться заняття зі снайперської підготовки, та стрільба з гвинтівки з оптичним прицілом. Завдяки нашим розвідникам діти ознайомлюються в умовах повної темряви (вночі) з роботою військових приладів нічного бачення та тепловізорами. Проводяться заняття з теоретичними та практичними навичками по  установці, подоланню інженерних загороджень та боєприпасів, завдяки чому діти знають що не можна чіпати , яким би воно привабливим не було.  

     Заняття по тактично-польовій медицині, рукопашний бій – самооборона, а також дії солдата в бою, справи зі зброєю, розбірка-збірка автоматів та пістолетів, стройова та фізична підготовка.

       Проводятся заняття в школі виживання, де дитина накопичує навички виживання в екстремальних умовах, під час природньої, техногєнної катастрофи, в умовах військових дій.

      Діти плетуть браслети виживання з паракорду, роблять ляльки-мотанки, вивчають український народний стрій.

 В травні 2016 року затверджено Програму національно-патріотичного виховання дітей та юнацтва в ДЗО та В «Лідер» на 2016-2019 роки яка розроблена відповідно до Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді. Складовою частиною патріотичного виховання, а в часи воєнної загрози – пріоритетною, є військово-патріотичне виховання, зорієнтоване на формування у зростаючої особистості готовності до захисту Вітчизни! (концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді., Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015р. №641)

Працюють гуртки «Січовик» (військово-патріотичний, за окремою програмою на основі програми гуртка «Зірниця», гри «Джура» та навчальної програми «Основи захисту Вітчизни») та «Лісовик» (туристично-краєзнавчий). В роботі цих гуртків та повсякденному житті табору широко використовуються елементи програми Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Джура» («Сокіл»).

11-14 травня 2016р. в м. Святогірськ на Всеукраїнському семінарі-тренінгу щодо впровадження програм патріотичного виховання в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку «Від серця України до серця дитини» табір «Лідер» представляв м.Київ.

НАШЕКРЕДО

    В країні іде війна і гинуть люди. Нарешті всім стало зрозуміло, що Україна має смертельного ворога – Росію, причому ворожнеча не обмежується особистістю Путіна, або будь-якого кремлівського царька, що змінить його. Навіть прогнозований занепад та розпад Ерефії не принесе спокій на кордони рідної землі. Цей конфлікт обіцяє розтягнутися, нажаль, на кілька поколінь оскільки має всі ознаки цивілізаційного. По наш бік лінії фронту захищаються такі цінності як громадянські права, честь, гідність, свобода кожної окремої особистості, незалежність держави і т.д., що, до речі, створює вельми яскраві паралелі з прагненнями Американської революції. Цим цінностям протистоять відверто кримінальні елементи, невелика кількість імперських романтиків та аполітичні люди, які поставлені у безвихідь. Аналіз, звісно, не повний, але не це є темою даного опусу. Узагальнюючи, можна сказати, що ПЕРСПЕКТИВНЕ МАЙБУТНЄ, тобто Україна, в нашій з вами особі, протистоїть БЕЗПЕРСПЕКТИВНОМУ МИНУЛОМУ, тупику розвитку, в особі нащадків СРСР. Ненавидить Україну «руській мір» за те, що ми зійшли зі шляху до тупика. Тут безвідмовно спрацьовує комплекс меншовартості шакала – він думав, що він тигр, ведмідь або вовк, а насправді жере стерво, ніхто його не любить, ним гребують через сморід. От воно й кусає, кого зможе, від невгамовної люті. 

Табір «Лідер» вирішив посісти в цій епічній історичній драмі своє скромне місце і докласти максимальних зусиль, щоб нам не було соромно за наш внесок в майбутнє України. Ми працювали і працюємо з дітьми, тому те, що ми робимо, так чи інакше, неодмінно відіб’ється на майбутньому. 

Дітям, які влітку приїдуть до табору доведеться незабаром служити у війську, а може, не дай Боже, безпосередньо захищати свій дім від тваринного насильства напівкримінального маргінесу, що його Росія сьогодні жене на схід і південь України, а найбільше хотіла б дотягнутися своїми пазурами до Києва. Ця ситуація накладає на нас певні обов’язки. 

Ми  бачимо своє завдання у військовому аспекті наступним чином: сприяти становленню позитивного відношення дитини до війська та дати початкові знання та навички військової справи. Ми не готуємо юних комбатантів на замовлення якогось добровольчого батальйону чи політичної партії. Війна, як явище буде присутня в таборі в образах вожатих зодягнених в камуфляжні однострої; добровольців-«січовиків» (гуртківців) з макетами автоматів, що проходять ретельніший вишкіл; пречудових декорацій і фортифікацій створених в таборі; ігор та тренінгів, що їх проводять керівники гуртків та вожаті. Ми усвідомлюємо важливість НЕ ПЕРЕДАТИ КУТІ МЕДУ, не перевантажити психіку дитини жахами війни. Тому військовий вишкіл проходитимуть виключно добровольці: якщо дитина не цікавиться мілітарними справами – залишаємо її в спокої і творчо завантажуємо її іншими завданнями, бо всі гуртки працюватимуть, всі конкурси відбудуться, казки з’являться на сцені, голи на стадіоні, а малюнки на стінах.

Наше завдання в соціальному аспекті таке: допомогти дитині визначитись із своєю цивілізаційною приналежністю, сприяти закладанню фундаменту громадянської позиції. Ми прагнемо створити середовище без жодних проявів «ватної» так званої «культури» зокрема без анатомічних жартів, беззмістовної «попси», телесеріалів, «шансону», кримінальної субкультури, матюків і тому подібного. Це не означає, що ми не розмовляємо російською мовою (ірландці, що ненавидять англійське панування, пречудово розмовляють англійською), або забули про Пушкіна чи Чайковського.

Наші гасла, що звучать щодня, знайомі всім. Сподіваємось довести до всіх і їхнє значення.

«Слава Україні!» (без коментарів) – «Героям слава!» ЯКИМ ГЕРОЯМ? Гурт «Мандри» дає формулювання : « Всі ті, хто поклали життя за майбутнє твоє.» Додамо: готові покласти. Прямо сьогодні, підставляючи свої смертні тіла під вогонь та залізо Росії.

«Слава нації!» ЩО ТАКЕ НАЦІЯ? Тлумачний словник Вебстера каже: «1. значна кількість людей, об’єднаних спільною територією, які усвідомлюють свою єдність достатньо для влаштування власного урядування; 2. територія країни, або сама країна (держава); 3. плем’я, що є членом Конфедерації Американських Індіанців…» і тільки після цього – «велика група людей спільного етнічного походження». Якби генерала Нормана Шварцкопфа запитали  «What nationality are you?», він би відповів«I am American.» Не німець. Таку ж відповідь дали б Стів Печеник, Джон Шалікашвілі, Леонардо ДіКапріо, РоджерЖелязни та Барак Обама. Перший боєць «Небесної сотні» був вірменином, другий – білорусом. Чули про єврейський курінь УПА? Саме в такому ключі, а не в етнічному чи расовому слід розуміти «націю». Так ми її і розуміємо.

«Смерть ворогам!» (А таки най би їх шляк трафив. Вони несуть смерть. Мають бути знищені. Без коментарів.)

«Україна – понад усе!» Не буде України – і життя нікому з нас не буде, збережемо Україну – наведемо вже тоді в своїй хаті порядок, як годиться добрим господарям. Так що сьогодні: «Україна – понад усе!» Це гасло, до речі, можна побачити у верхньому лівому кутку «П’ятого каналу» 24 години на добу. Нацисти тут ні до чого.

«Запануєм і ми, браття, у своїйсторонці.»  «Коли українська ідея – хоче підняти боротьбу з іншими <…>, мусить в першу чергу залишити прокляту спадщину невільних часів… Мусимо нести свою віру, не схиляючи чола ні перед чужими, ні перед власними «маловірами». Мусимо набирати віри в велику місію своєї   ідеї і ту віру ширити. Народ, який хоче панувати, повинен мати і панську психіку народу-володаря» (Д.Донцов) Тому і ми вивчаємо дітей, що вони є нащадками славних козаків, мужніх лицарів  ОУН, ДУН, УПА, Січових Стрільців, Холодноярців, козаків батька отамана Зеленого, та інших славних героїв минулого. Але треба розуміти, що новітні герої вже серед нас, вони полягли за свободу під час Революції Гідності, вони зараз захищають нашу країну на сході, та кладуть життя за Святу Правду і Волю. Не має в нас старших братів, ми господарі на своїй землі! Ми пани в своїй країні!

Шевченко вживає вираз – «Свята Правда». Тому і вибороти її зможуть тільки люди «святої козацької крові», або, як каже, «лицарі святії». Хочете знищити неправду? То пізнайте правду і борітеся за неї! Це і є сенс його – «борітеся – поборете!». Коли за Його правду, то «вам Бог помагає». Як колись їхні предки, такі люди мають право благати Бога, щоб він «розв’язав наші руки рукою твердою своєю», щоб допоміг їм і тепер «стать на ката знову».

Встане Україна – читаємо в «Кобзарі» – коли ті, що оглухли й похилилися; що нагинались, бо не знали, як той Ярема, що крила у них за плечима виросли, коли вони пізнають, що не рабами створив їх Господь; коли увірять, що «небо дістануть, коли полетять», коли зірвуться до боротьби «за святую правду-волю», за волю Христа. Встане Україна, коли підростуть її малі діти і «на ворога встануть».

  Оздоровчий табір «Лідер» пишається, що його працівники та вихованці  були на майдані під час Революції Гідності, вихованці та вихователі були в перших рядах на вул.. Грушевського та Інститутській, вихователі табору підняли червоно-чорний прапор над посольством країни агресора, працівники та вихованці табору воюють в добровольчих батальйонах та рядах ЗСУ. В червні 2014 року одними з перших в Україні  на території табору встановлений пам’ятний хрест на честь загиблих Герої Небесної сотні, в літку цього року буде відкритий музей боротьби українського народу за «Святу Правду і Волю» (де будуть експонати з подій Революції Гідності, боротьбі за незалежність України ХХ століття та Визвольної війни на сході України).

Діти-вихованці табору підтримують бійців на сході України листами та маленькими ляльками-оберігами, та найкраща допомога – це  виховання дітей-патріотів які помстяться за смерть великих лицарів. Слава Україні!

Ми це Лідер! Ми перші! Це наша країна! Наша Правда і Воля!  Як що з нами Бог, то хто проти нас?

Директор ДЗОтаВ «Лідер»                                                                                                                                                                                                                             Гранаткін І.В.
Заступник директораДЗОтаВ
 з військово-патріотичного виховання                                                                                                                                                                                                   Заболотний О.О.

 

      За Військово-патріотичне виховання молоді,  активну громадянську позицію  та самопожертву під час подій Революції Гідності, з благословення Святійшого Патріарха Київського і всієї Руси-України Філарета, директор табору “Лідер” Гранаткін І.В. нагороджений медаллю “За жертовність і любов до України”.12052628_901741429896299_6349058823558100847_o

 12052514_901741706562938_3777385234884147250_oбарикада3
tzfLTihbju8Барикада6
 
Барикада1
Директор табору під час Революції Гідності https://

Табір Лідер в новинах  телеканалу “Россия1”  з 4 хв. 41сек. – 5 хв. 24 сек.https://

Виховання дитини-патріота, який би не цурався своєї мови, пращурів та величної історії, майбутнього захисника Вітчизни та гідного її громадянина, позбавленого комплексу меншовартості, який буде намагатися стати найкращим серед рівних європейських однолітків та творитиме нову Україну Соборну та Єдину!
Нормативно-правова базаз питань патріотичного виховання якою користується в своїй діяльності оздоровчий табір «Лідер» 

Указ Президента України від 13.11.2014 № 872 «Про День Гідності та Свободи»;

Указ Президента України від 13.11.2014 № 871 «Про День Соборності України»;
Указ Президента України від 14.10.2014 № 806 «Про День захисника України»;
Указ Президента України від 24.09.2014 № 744 «Про невідкладні заходи щодо захисту України та зміцнення її обороноздатності»;
Стратегія державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні, затверджена Указом Президента України від 24 березня 2012 року № 212;
Концепція допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді, схвалена Указом Президента України від 25 жовтня 2002 року № 948;
Постанова Кабінету Міністрів України від 28.01.2009 № 41 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2009-2015 роки»;
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.09.2009 № 1494 «Про затвердження Плану заходів щодо підвищення рівня патріотичного виховання учнівської та студентської молоді шляхом проведення на постійній основі тематичних екскурсій з відвідуванням об’єктів культурної спадщини»;
Доручення Кабінету Міністрів України від 05.05.2009 № 22966/1/1-09 та План організації виконання положень Указу Президента України від 27.04.2009 № 272 «Про проведення Всеукраїнської молодіжної акції «Пам’ятати. Відродити. Зберегти»;
Концепція національно-патріотичного виховання молоді, затверджена наказом МіністерстваУкраїни у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства освіти і науки України, Міністерства оборони України, Міністерства культури і туризму України від 27.10.2009 № 3754/981/538/49;
наказ Міністерства освіти і науки України від 27.10.2014 № 1232 «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді»;
наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011    № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»;
наказ Міністерства освіти і науки України від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України»;
лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 № 1/9-412 «Про проведення Уроків мужності»;
лист Міністерства освіти і науки України від 25.07.2014 № 1/9-376 «Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році»;
лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.08.2012               № 1/9-557 «Про методичні рекомендації з громадянської освіти та виховання у навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році»
лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27.07.12 № 1/9-530 «Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобами позакла
(Русский) Фото 9
Фото 1
Фото 2
Фото 3
Фото 4
Фото 5
Фото 6
Фото 7
Фото 8